Thursday, January 14, 2010

给犯贱的她

..能够伤害她

是因为这一向来
她把你看得太重
对你的事太在乎

你的一举一动
可以很轻易就影响她的思绪

短的来说
是她自己犯贱
是吗?

p/s: 表面看来没什么,
是因为很多事都抱着得过且过的心态
事实,又知道多少?




不要吻我 只要抱着我
不要爱我 做我的亲人
把手借我 一天一分钟
做我最亲密的亲人
不是谁的情人 谁的某某某

got to know this song through a friend today, and i dedicate this song back to him as it suits him perfectly at the moment...

1 gimme more:

Jason said...

I wonder how would it sounds over the sound of jacky cheung