Tuesday, August 7, 2012

忍,也要忍得有尊严

到底还要这样下去多久?

容忍你,频频的道歉,不是因为我觉得我错,
是因为我不想因为些小到需要用放大镜才看到的事情,而破坏我们之间的感情。

可是,我的忍耐度,真的是一天比一天减少了。
请你不要把我的宽容,当作是你可以继续放肆的理由。

如果有那么一天,
我觉得这一切再也不值得的时候,

我会放弃得彻底。


我不想因为你,而失去原本的自己。
忍,也要忍得有尊严

人,还是要最爱自己比较好。

3 gimme more:

Fashion said...

Thank you for essential article. Where else could anyone get that kind of
information in such complete way of writing. Think of all the beauty still left around you and be happy, I stumbled onto your blog and read a few post. I like your style of writing

tattoo thoughts said...

Thank you for sharing the post.kindly visit us
___________
tattoo thoughts

Fashion said...

Great Shared